Кольоросприйняття та формування кольористичної культури дитини




 Яке щастя, що ми бачимо світ різнокольоровим! Кожний колір і відтінок мають певне значення, емоцыйне забарвлення, силу впливу на людину,її почуття.

 Використання різних брав для корекції емоційного стану, выдновлення гарного настрою, гармонізації почуттів, формівання свідомого, емоційно-позитивного, індивідуально-творчого кольоросприйняття навколишнього світу.

 Кольоросприйняття довкілля згідно із загально відомою мудрістю: " Гармонія у кольорі - гармонія в душі - гармонія в житті".

 Таємницю кольорів досліджує наука, що використовує різні барви для віновлення сили, здоров"я ,гармонії відчуттів людини.

 Колір - це світло, світло - це енергія, вона може збуджувати чи заспокоювати.

 Космічна енергія, яку ми одержуємо, має біле забарвлення.

Доходячи до Землі, вона розкладається на різні кольори.

 З давніх часів кожному кольору надавалось певне смислове значення. Сформувалась та існує мова колоьрів ,відмінна у різних народів, культур. Кожний колір і його відтінки мають певне значення. 

 Ось загальновідомі кольори Сходу:

  • Життя - червоний;
  • Святість - оранжевий;
  • Мудрість - жовтий;
  • Вічність - зелений;
  • Істина - блакитний;
  • Сила - синій (індіго);

Кожен день тижня також має своє забарвлення:

  • Понеділок - зелений;
  • Вівторок - червоний;
  • Середа- рожева;
  • Четвер - фіолетовий;
  • П"ятниця - синя;
  • Субота - коричнева, чорна;
  • Неділя - жовта.

 Відомий факт , що діти сприймають колори інакше, ніж дорослі, вибір кольору кожною дитиною не змінюється доти, поки чітко не сформується її характер. З віком змінами вибір кольору стає дедалі стабільним і постійним . У хлопчиків , як і в дівчаток , помітна велика прихільністьдо червоного  і жовтого, тобто на передній план у них ьвистпупає активне подолання життєвих прешкод , інтерес до об"єктивного світу. Поряд з цим, діти, а особливо дівчатка , люблят ь фіолетовий , що  свідчить їхню лабільність, готовність іти на контакт з навколишнім.

 Особливе педагогічне значення має спостереження, що травмовані діти часто вибирають, як улюблений , коричневий колір (прагнення до зміцнення , утвердження свого становища), тоді як новачки в класі, а також тихі замкнуті діти надають перевагу сірому (відсутність співпереживаннь). Обстеження 400 дітей народних шкіл Німеччини (7-17 років) дали досить цікаві факти. Всі класи особливу превагу віддали фіолетовому кольору (дитяча лабільність і невизначенність.)

 Цей відсоток з настанням статевої зрілості значно знижується.У дітей , которі активно відхиляли червоний колір , часто відмічалася конфліктна ситуація з авторитетом (часто з батьками чи з матір"ю у сім"ї ,з учителем в школі).

 Діти, схильні до повноти ,надають преревагу пасивним кольорам: синьому, темно-синьому, зеленому. Вони відхиляють активні: жовтий , червоний. Вибір синього характеризує їх, як людей, що потребують спокою і бажання приємних зв"язків. якщо ви знаєте, в  який день народилися, той колір буде служити вам , як оберіг. Щоб захистити себе від стороннього впливу, зурочення, майте протягом дня на собі хоч ниточку того кольору , який сьогодні день.

 Ось порада астролоргів . Якщо ви прагнете ун кнути нездоров"я , просто неприємностей, то, лягаючи спати, уявіть, що ви запеленані в сяйво кольору дня, в якому засинаєте, а поверх цього сяйва - оболонку кольору наступного дня.  Наприклад, у неділю ви в жовтому коконі з зеленою оболонкою, у понеділок - у зеленому коконі з червоною оболонко. Спробуйте, і ви значною мірою розв"яжете проблему поповнення власної енергетики.

 

 Кольорове тестування приводить до висновків:

 

1. Урівноваження людини перебуває у гармонійних зв"зках з усіма кольорами.

2. Якщо якість кольори відхиляються, а деяким надається  перевага , то якраз вони і свідчать про неврівноваженість.

3. Відхилення 2-х із основних 4-х кольорів свідчить про виснаження життєдайних сил організму.

 Тоді у нагоді стають властивості кольорів . Їх використовують для профілактики і лікування тіла, стану душі, відновлення почуттів та емоцій.

 Колір можна  ввести в тіло через їжу, воду, дихання, шкіру і медитацію. Шкіра має властивості вбирати барву, якої потребує організм.

1. 10 хвилин дивитися на кольорову картку (6 х 25см).

2. Приймати ванни в кімнаті з кольоровими стінами (можна прилаштувати ширму).

3. перебувати у кімнаті , що освітлюється фарбованою лампою.

4. За можливості і побуті, й на роботі оточувати себе рекомендованим кольором.

5. Використовувати кольорові напої (склянка з водою перебуває на підставці потрібного кольору ) 10хв.



Обновлен 02 мар 2012. Создан 28 фев 2012



Погода в Киеве
Курс доллара Яндекс.Метрика